یادواره سردار دلها برگزار شد 

یادواره سردار دلها برگزار شد 

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۹
لیلی بزم آور گفت: شامگاه گذشته هم زمان با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی یادواره شهدا و سردار دلها با روایتگری یکی از رزمندگان دفاع مقدس و با محوریت تبیین شخصیت و مکتب حاج قاسم برگزار شد.

«لیلی بزم آور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: شامگاه گذشته هم زمان با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی یادواره شهدا و سردار دلها با روایتگری یکی از رزمندگان دفاع مقدس و با محوریت تبیین شخصیت و مکتب حاج قاسم برگزار شد.



رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت افزود: یکی از برنامه های اصلی یادواره شهدا، بازخوانی وصیت نامه شهید سلیمانی بود.




وی بیان کرد: علاوه بر این نیز امروز طرح مجازی ختم قرآن کریم، قرائت زیارت نامه حضرت زهرا (س) و قرائت زیارت عاشورا به نیابت از حاج قاسم سلیمانی هدیه به ساحت مقدس حضرت صدیقه طاهره (س) اجرا می شود.



بزم آور ادامه داد: در همین راستا بچه مسجدی های کانون به تعداد یک یا چند جزء از قرآن کریم و تعداد دفعات قرائت زیارت عاشورا و زیارت نامه حضرت زهرا (س) را پس از تلاوت در گروه مجازی کانون اعلام می کنند.




رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت با اشاره به مشارکت کانون شهید عزیزپور در طرح شهید سلیمانی، ابراز کرد: ۶ نفر از فعالان کانون به عنوان حافظان سلامت در اجرای این طرح با پایگاه مقاومت بسیج و خانه بهداشت روستا همکاری کردند.



وی با بیان این مطلب که این طرح شامل ۲ بخش نظارتی و حمایتی است، اظهار کرد: در بخش نظارتی بچه های مسجدی کانون و پایگاه مقاومت بسیج به همراه بهورز روستا، افراد مشکوک به کرونا را شناسایی کرده و یا راه های پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا را به اهالی روستا آموزش می دهند.



بزم آور اضافه کرد: در بخش حمایتی نیز بسته های معیشتی در بین خانوارهای متضرر از کرونا توزیع کرده و داروهای بیماران نیازمند  را تهیه کرده و به آنها تحویل می دهند.




رابط کانون فرهنگی هنری شهید عزیزپور روستای دریاچه جیرفت عنوان کرد: علاوه بر این نیز این فعالان کانون مسجد در طرح توزیع اقلام تنظیم بازار مشارکت داشته و این اقلام را به دست اهالی روستا می رسانند تا در این شرایط کرونایی تردد مردم به شهر برای خرید مایحتاج ضروری کمتر شود.

 



وی در خاتمه یادآور شد: همچنین با مشارکت اعضای کانون و پایگاه مقاومت بسیج، مسجد و روستا ضدعفونی شده و تعداد ۲۰۰ ماسک نیز توزیع شد.

پایان پیام/ 586